Office & Home Assortiment

voor een overzichtelijk Home Office

Lang leve het thuiskantoor!

Velen van ons hebben zich abrupt steeds meer moeten aanpassen aan het thuiskantoor - met alle voor- en nadelen van dien.

Echter, in veel branches is het werken thuis niet meer weg te denken en heeft het een vaste plek gekregen in het moderne werken.

Praktisch thuiswerken met het Avery Office Home assortiment
Etiketten in praktische kleinverpakking voor thuis

Effectief thuiswerken

Om ervoor te zorgen dat het Office Home prettig werkt, efficiënt verloopt en de werkplek er overzichtelijk en verzorgd uitziet, heeft AVERY een assortiment samengesteld om hieraan bij te dragen.

De meest populaire etiketten bieden we daarom aan in een praktische kleinverpakking van 10 vel.

Niet alleen het Home Office kan hiermee netjes worden ingericht, de etiketten zijn ook heel handig om orde aan te brengen in de keuken, berging of in de kast.

Praktische etiketten voor een netjes Home Office

Etikettenaanbod - 10 vel

  • Handige etiketten om uw werkplek en huishouden netjes op orde te houden
  • Ruime keus chloorvrij gebleekte, FSC® gecertificeerde labels in verschillende formaten, in wit en kleur
  • Ideaal voor het markeren van uw dossiers, het adresseren van post, het structureren van huisraad of het archiveren van papierwerk
  • Verpakt in praktische kleinverpakking
  • Gegarandeerd storingsvrij in alle gangbare printers
  • Betrouwbare kleefkracht en professioneel afdrukresultaat
  • Snel en eenvoudig te bedrukken via avery.eu/print

 

Het complete ASSORTIMENT treft u hier aan.

Thuiskantoor ingericht home office US

10 tips voor een optimaal Home Office

#1 Behoud uw dagelijkse routine
Sta op uw gebruikelijke tijd op, was en kleed u alsof u naar kantoor gaat. Dit helpt om de normale structuur zo veel mogelijk te behouden.

#2 Archiveer uw papierwerk
Houd uw bureau overzichtelijk en ruim dossiers regelmatig op. Zo vindt u alles ook weer makkelijk terug! Wanneer de omgeving netjes is, geeft dat ook rust in uw hoofd waardoor u weer beter en stressvrij kunt werken.
Is de ruimte beperkt? Gebruik dan een opbergdoos voor alle kantoordocumenten.

#3 Vaste werkplek
Zorg dat u voldoende ruimte heeft om te werken. Belangrijk is een comfortabele stoel en een goede werkhouding. Denk aan uw gezondheid♥
Absolute NO-GO -> bed of bank

#4 TO-DO
To-do-lijsten helpen u taken te plannen, af te strepen en zo het overzicht te houden.

#5 Houd contact met collega’s
Het is belangrijk om in verbinding te blijven. Een goede en harmonieuze werksfeer maakt het geïsoleerde thuiskantoor kleurrijker en leuker.

Thuiswerken en op tijd pauze nemen

#6 Stel prioriteiten
Breng deadlines in kaart en bepaal welke klussen als eerste af moeten.
En..stel niet uit; doe de rotklussen eerst, zodat die mooi van uw bordje af zijn ;-)

#7 Telefoongesprek of video – team – bespreking?
Thuis een ruimte boeken voor ongestoord vergaderen, is natuurlijk niet zo eenvoudig. Soms lukt het wel om even apart te zitten. Plak onze verwijderbare etiketten op de deur en geef de tijd aan dat u even geconcentreerd en ongehinderd wilt werken.

#8 Houd vaste werktijden aan
Het gevaar is dat werk en privé te veel gemixt worden en er geen of te weinig onderscheid meer is. Het is belangrijk dat u op tijd kunt uitrusten zodat u de volgende dag met frisse moed weer verder kunt werken.

#9 Vergeet geen pauzes te nemen
Las vaste momenten in om even te ontspannen. Sowieso is het heel efficiënt als u werkt u in blokjes van 25 minuten. Neem  een kop koffie of beweeg even. Plan hiervoor micropauzes in en bijvoorbeeld een langere lunchpauze. Een ommetje helpt ook heel goed. Heeft u kinderen? Pas uw pauzes dan aan op de momenten dat zij thuiskomen zodat u daarna weer lekker gefocust kunt doorwerken. Kinderen krijgen zo even aandacht en begrijpen dat u daarna weer door moet.

#10 Richt uw werkplek mooi in
Een rustige omgeving die er fraai uitziet, helpt u te ontspannen en te focussen. Dat geeft een goed gevoel en zorgt ervoor dat u productiever bent!