Veelgestelde vragen
Als u de bevestigings-e-mail niet hebt ontvangen, gaan we ervan uit dat er iets fout is gegaan en is de bestelling niet geplaatst.
Probeer de bestelling opnieuw te plaatsen. Als dit gebeurt, vertel dit dan aan ons klantenserviceteam en we zullen bekijken wat we kunnen doen om uw bestelling te bevestigen.
Ja natuurlijk! Onze promotiecodes hebben elk hun eigen regels, dus zorg ervoor dat uw code geldig is voor uw bestelling.
Sommige codes zijn alleen van toepassing op bepaalde producten, andere zijn alleen gereserveerd voor nieuwe klanten (dit wordt altijd duidelijk aangegeven).
Controleer eerst eerst waar de code voor is, sommige codes zijn alleen van toepassing op bepaalde producten, terwijl andere alleen voor nieuwe klanten zijn bestemd.
Vergeet ook niet om de kleine lettertjes te controleren voor de vervaldatum - de codes zijn niet voor onbepaalde tijd geldig!
Onze excuses hiervoor! Neem contact met ons op en we zullen zien wat wij voor u kunnen doen.
Wij adviseren u om Google Chrome of Firefox te gebruiken.