Veelgestelde vragen
over Avery producten en software
Ik heb geprobeerd mijn bestelling te betalen, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling doorgegaan?
Als u de bevestigings-e-mail niet hebt ontvangen, gaan we ervan uit dat er iets fout is gegaan en is de bestelling niet geplaatst.
Probeer de bestelling opnieuw te plaatsen. Als dit gebeurt, vertel dit dan aan ons klantenserviceteam en we zullen bekijken wat we kunnen doen om uw bestelling te bevestigen.
Ik heb een promotie/kortingscode. Kan ik die gebruiken?
Ja natuurlijk! Onze promotiecodes hebben elk hun eigen regels, dus zorg ervoor dat uw code geldig is voor uw bestelling.
Sommige codes zijn alleen van toepassing op bepaalde producten, andere zijn alleen gereserveerd voor nieuwe klanten (dit wordt altijd duidelijk aangegeven).
De promotie/kortingscode werkt niet. Wat moet ik doen?
Controleer eerst eerst waar de code voor is, sommige codes zijn alleen van toepassing op bepaalde producten, terwijl andere alleen voor nieuwe klanten zijn bestemd.
Vergeet ook niet om de kleine lettertjes te controleren voor de vervaldatum - de codes zijn niet voor onbepaalde tijd geldig!
Mijn code werkt nog steeds niet. En nu?
Onze excuses hiervoor! Neem contact met ons op en we zullen zien wat wij voor u kunnen doen.
Welke browser adviseert Avery om te gebruiken?
Wij adviseren u om Google Chrome of Firefox te gebruiken.