Veelgestelde vragen

over Avery producten en software

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, worden uw producten onmiddellijk in het productieproces ingepland. Dit betekent dat annuleringen of correcties vaak niet mogelijk zijn. Mocht u echter een fout ontdekken, neem dan onmiddellijk contact met ons op en wij zullen proberen u te helpen.

Helaas kunnen bestellingen die al zijn gestart met afdrukken niet worden gewijzigd - sorry! Neem zo snel mogelijk contact op met Avery WePrint drukservice door te bellen met +31 (0)33 720 07 21 tussen 9 uur en voor 16 uur op maandag tot en met vrijdag. U kunt ons ook mailen via [email protected].

Kan ik een ontvangen bestelling retourneren?

We hanteren hoge zorgstandaarden bij het afhandelen van uw bestelling. Als u niet tevreden bent met een aspect van uw bestelling, neem dan direct contact met ons op zodat we de mogelijkheid hebben om eventuele problemen op te lossen. Omdat alle producten op bestelling worden gemaakt, kunnen wij geen retourzendingen van niet-defecte producten accepteren. Voorbeelden van 'niet-defecte producten' zijn spellingsfouten, grammaticale fouten of een door u geselecteerde afwerking of geüploade afbeeldingen van een te lage kwaliteit.

Controleer daarom altijd nauwkeurig de juistheid van uw ontwerp voordat u uw bestelling bevestigd.